woensdag 7 maart 2012

Dag 3 observatie en aanpassingen

Omdat het vandaag maar een heel korte dag was heb ik ervoor gekozen om mij vooral te focussen op veranderingen.
Ik ben vooral bezig geweest met aanpassingen en observatie.
Ik heb mijn weekschema's aangepast en ik heb mijn klassikale impressie voor morgen voorbereid.

Volgende aanpassingen zijn terug te vinden in mijn weekschema's:
  • Elke dag een klassikale impressie
  • Toevoeging van ZA's
  • Verschuiving van activiteiten
Eens thuis aangekomen ben ik verder gegaan waar ik gestopt was. Dit betekent dat ik een verhaallijn heb uitgeschreven voor de poppenkast + de nodige attributen heb geknutseld. Daarna ben ik verder gegaan met het zoeken naar interessante klassikale impressies voor komende dagen.

Morgen begin ik opnieuw met mijn audiovisuele activiteiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten