woensdag 21 maart 2012

Dag 12 groeiende tekeningen

Vandaag was het mijn laatste dag in K3.
Tijdens het onthaal liet ik de kleuters mijn groeiende tekening zien. Op die manier wilde ik de kleuters warm maken om ook zo een tekening te maken. De kleuters stonden ervan versteld dat de tekening zonder handen tot stand kwam. Ik legde de kleuters uit wat ik gedaan had en al snel had deze activiteit veel belangstelling. Jammer genoeg kon de activiteit telkens maar met twee kleuters worden uitgevoerd.
Daarna was het tijd voor het aanduiden van de fotograaf van de dag.

Na de speeltijd ging ik onmiddellijk aan de slag met twee kleuters. Ik legde de werking van de camera uit en liet  de kleuters daarna zo goed als zelfstandig werken. Het verbaasde me enorm hoe snel de kleuters de camera konden hanteren. Je zag aan hun gezichten dat ze het erg fijn vonden om te mogen doen.
Hieronder kan u enkele resultaten bekijken:

Thomas
Inez

Hanne

Ikzelf vind de resultaten heel geslaagd! Ik ben zeker trots op ze!

Op het einde van de dag werd er voor de laatste keer een foto van de dag gekozen en een klasfoto gemaakt.

                                                                Fotograaf Thomas


K3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten