vrijdag 24 februari 2012

Voorbereiding bezoek aan stageschool

Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen, ga ik maandag 27 februari een kijkje nemen in mijn stageklas.
Tijdens mijn bezoek wil ik volgende dingen te weten komen:

- Hoeveel kleuters zijn er ?
- Hoe is de klasgroep samengesteld ?
- Wanneer hebben de kleuters turnen/zwemmen ?
- Hoe is de klas ingericht ?
- Hoe verloopt het keuzeproces ?
- Welke materialen zijn er ter beschikking ?
- Welke hoek kan/mag ik omtoveren tot een kijk en luisterhoek ?
- Over welke audiovisuele materialen beschikt de school ?
- Wat zijn de deelthema's die behandeld zullen worden binnen het BC ?

Dit zijn ongeveer de belangrijkste vragen die ik zeker niet mag vergeten te stellen aan de kleuterjuf.
Nu nog enkele dagen wachten en dan kan ik goed voorbereid naar mijn stageklasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten