dinsdag 14 februari 2012

Contactname met mijn mentor

Vandaag heb ik een antwoord ontvangen op mijn mailtje. Ik had aan mijn mentor volgende voorstellen gedaan:

- Eens te komen kijken op maandag 27 februari om verdere afspraken te maken en eens kennis te maken    met de school en de kleuters.
- Of het mogelijk is om 2,5 weken stage te lopen vanaf 5 tot en met 21 maart

Met beide voorstellen is mijn mentor akkoord gegaan.

Daarnaast had ik haar ook de vraag gesteld in welk BC zij dan zal werken. Hierop heb ik nog geen antwoord gekregen. Van mijn medestudente die in dezelfde school zal staan, heb ik vernomen dat wij zullen werken in het BC sprookjes en het kippenhok.
Ik heb mijn mentor daarom een mailtje gestuurd om te vragen of dit ook van toepassing is voor mij.
Dus nog even afwachten en dan kan ik beginnen nadenken over enkele activiteiten binnen beide thema's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten