zaterdag 11 februari 2012

Korte introductie


Hallo allemaal
Ik ben Ketura en ik zit in mijn laatste jaar kleuteronderwijs. Dit jaar kregen wij de mogelijkheid om te kiezen voor een keuzetraject. Ik heb gekozen voor het keuzetraject een audiovisueler onderwijs.
Voor dit keuzetraject moeten wij tot in juni een blog bijhouden waarop wij ons logboek uitgebreid bijhouden.
Vooraleer ik verder ga met mijn blog wil ik jullie even in het kort uitleggen wat dit keuzetraject inhoud.

In dit keuzetraject is het de bedoeling dat wij als kleuteronderwijzers competenter worden in het werken met media (= audiovisuele wereld). We gaan in dit keuzetraject aan de slag met geluidsopnames, fototoestel, video- opnameapparatuur,… om voor en met de kleuters op een audiovisuele wijze de wereld te verkennen.

Nu weten jullie ongeveer waarover ik het de komende maanden zal hebben op mijn blog.
Veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten